HEKİMLERİMİZ

Uzm. Dr. M. Taha Yaşar

Dr. Mustafa Taha Yaşar 1986 Kütahya/Tavşanlı doğumludur. İlkokul ve ortaokul eğitimini burada aldıktan sonra lise eğitimini Bilecik Fen Lisesi'nde tamamlamıştır.

Üniversite hayatına Marmara Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi'nde devam etmiş, çene cerrahisi alanında uzmanlığını ise halihazırda Türkiye'nin ilk ve tek Çene Cerrahisi Hastanesi olan Erciyes Üniversitesi Çene Cerrahisi Hastanesi'nde yapmıştır.

Mezuniyetinden bu yana özel kliniklerinde hasta kabulune devam etmektedir.

Vücutta ağrısı en çekilmez bölgelerden biri ağız ve diş bölgesidir. Aynı zamanda tedavi edilmeyen ağız ve diş problemleri farklı hastalıklara yol açabilir, diş kaybı, diş eti hastalıkları, ağız içi hastalıklarına sebep olabilir. En çok kullandığımız vücut bölümlerimizden biri olan ağız ve diş bölgesi için sorunların giderilmesinde ve tedavi edilmesinde uzman bir hekim ya da klinikten hizmet almak büyük önem taşır. Aksi durumlarda sonuçlar geri dönülmez bir hale dönüşebilir, mevcut şikayetleriniz katlanarak artmaya devam edebilir.

Doğru ve hızlı bir tedavi süreci için uzman hekim kadrosu, profesyonel son teknolojiyle donatılmış ekipmanlar, kaliteli malzemeler ve bölgenin en iyisi olmayı vizyon edinmiş kurumsal yapımızla Klinik 43 olarak Kütahya halkına hizmet vermeye devam ediyoruz. Kütahya sınırları içinde daha önce yapılamaz denilen ve farklı bölgelerde tedavi olmak üzere sevk edilmesi uygun görülen tedaviler de dahil olmak üzere ağız ve diş sağlığı alanında tüm sorunlarınızı ortadan kaldırıyor, sağlıklı bir yaşam sürmeniz için tüm imkanlarımızla çaba sarf ediyoruz. 2016 yılından beri hizmet veren Klinik 43 Ağız ve Diş Sağlığı Kliniği, üst düzey diş hekimliği, uzman diş hekimi kadrosu, modern ekipmanlar sayesinde tüm hastaların merkezimizden memnun ayrılması için çalışmaktadır. Merkezimizde devam eden hizmetlerimizden bazıları şu şekildedir; kanal tedavisi, diş protezleri ve tedavisi, çene cerrahisi, çocuk diş hekimliği, ortodonti çözümleri ve ortodontik tedaviler, implant tedavileri, estetik diş hekimliği uygulamaları…

Kliniğimizde tedavi olmak için sitemiz üzerinden online randevu oluşturabilir, sıra beklemeden hızlı ve doğru bir tedavi ile Klinik 43’ten memnun bir şekilde ayrılabilir, günlük hayatınızı eski rahatlığınızda idame ettirmeye devam edebilirsiniz.

-Kütahya-

Neden Bizi Seçmelisiniz ?

Diş Hekimine Mi İhtiyacınız Var ?

Kütahya Çene Cerrahi ve Diş Hekimliği
0274 614 19 69 0546 614 19 70